ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 7 februarie 2010

Duminica Lăsatului sec de carne (a Înfricoşătoarei judecăţi)

*@ 006 @*
~
Duminica Lăsatului sec de CARNE (a Înfricoşătoarei judecăţi) !
Nu ştiu ce înseamnă ! Dar bănuiesc. Adică, probabil UN Post făcut din CREDINŢĂ prin eliminarea "cărnii" din ... alimentaţie. Eu ... am mâncat ieri (duminică) amestecat ... adică am consumat şi CARNE !
Dar ... Generalizând ... înseamnă : SĂ RENUNŢĂM la "ceva" material, la ceva care "consumând" NE ... Consumăm !
Eu ... mă "consum" ENORM cu Blogurile ! Şi ... iată, AM Eliminat UN Blog ! s-ar părea că NU am ales "Bine" ... alegând "SĂNĂTATE pentru 3 , 4 , 5 ... (...)". DIMPOTRIVĂ !
Ce "pot" eu sfătui mai BINE ... decât Însuşi DUMNEZEU !!!(?)
~
doar ... transfer date: coloana "Gadget" de pe fostul Blog "SANATATE pentru 3 , 4 , 5 ... (...)"
~
9 in 1 = DoarATAT

Diacritice romanesti :
â = a, ă = a, î = i, ş = s, ţ = t, Â = A , Ă = A, Î = I, Ş = S, Ţ = T
~
Blogul meu (9 in 1)
~
CORNELIUS ROSCA
BLA ... BLA ...BLA
ElaEL
TERRA_foto
7 = 0 (zero) !
ABISURILE MELE
ALO ! STRAINATATEA ?
DEX
diacritice
~
Celor-ÎNCERCAŢI
Celor-ÎNCERCAŢI
Unelte
Translator (85%) diacritice
~
Persoane interesate


Persoane interesate
(11)

AMIRA
Dan Gheorghe

criss

lilshorblackcat

DoarATAT

alinadel

adriana


Flore

Mugur


VIATA

MariaB

Despre mine
Fotografia meaGheorghe Cornel ROSCA
Comunic DoarATAT : cu PRIETENII
Vizualizaţi profilul meu complet

Arhivă blog

2010 (2)
ianuarie (2)
CREZUL
Mesaje CITITE cu intarziere

2009 (31)
decembrie (4)
Somn usor ... DUPA Inchinare !
DISPUTĂ ... minoră !
Mândrie
SOMN ... "de Voie"
octombrie (1)
Cuvintele IUBIRII ... ne invaluie !
septembrie (2)
Cuvintele ... IUBIRII
Mesaj primit de la ... "susana"
august (1)
Ocupat !
iulie (1)
Contestatul ... BLAGA
iunie (1)
Sunt bolnav !
aprilie (6)
ESTE CURAT !
Bucură-te, a tuturor neputincioşilor vindecătoare ...
Frustrări
A_Lege
aruncă-un-ochi-măcar (2)
Ateu sau credincios ? (1)
bucură-Te (1)
Cel-ce-se-lasa-asteptat-prea-mult-PIERE (1)
comun (2)
DE AVERTIZARE (1)
Deces (1)
discernământ (1)
doar TU (1)
DRUM (2)
Eu-Eu-Eu (7)
familie (1)
Fiinţă (1)
Imediatul...ACTUAL (1)
Iubire (1)
Luminarea (1)
Lumină-din-Lumină (1)
omenie (5)
Respectă Legea (2)
Secte şi Erezii (1)
SOMN ... "de Voie" (1)
Speranţa (2)
Sunt un pacatos (1)
TERRA ACTIVA (1)
~
15X2009~SPECIAL

dardindar
Mama lui Mishu
- Emi, mama Luci si mama lui Mishu; trei surori - trei vieti. Incerc sa-mi amintesc prima intalnire cu ele si nu reusesc sa inlatur valul timpului; dintre at...
Cu 3 zile în urmă

Amira's style

Timp mortuar
- Inima plange cu ploi de amar La gandul ca timpul a fost otravit Sufletu-i strans in gheti de clestar Nemarginitul e acum marginit. Clepsidra e sparta de m...
Cu 1 săptămână în urmă

doarpoze

Viata de zi cu zi
-
Cu 2 săptămâni în urmă

cartea de pe blog

Fiecare zi, un dar al lui Dumnezeu
- Aceasta este cartea din care v-am transcris cateva fragmente...daca v-au palcut, va invit, incepand cu 1 octombrie sa cititi si altele...daca vreti sa o a...
Cu 4 luni în urmă

VIATA - revista de terapii naturale
Sfaturi pentru recoltarea plantelor - Momentul culesului este primul pas si unul foarte important. Florile se culeg cand sunt bine deschise, nu sub forma de boboci, pe cat posibil dimineata, int...
Image Hosted by ImageShack.us

Faceţi căutări pe acest blog
Sertarele mele

Cornelius Roşca -- selecţiuni şi comentarii
7 = 0 (zero) !
~
Sănătate pentru 3 , 4 , 5 ... intrerupt ACTIVITATEA
~
Lista mea de bloguri


De citit


De citit
JASMUHEEN
Dr. Pavel Chirila si Pr. Mihai Valica - Meditatie la medicina Biblica
Ghelasie Gheorghe - Medicina ISIHASTA
Dr. Max Gerson - O terapie naturala eficienta pentru tratarea cancerului si a altor boli grave
Rudolf Breuss - CANCER Leucemie
Anna Selby - Gimnastica PILATES pentru gravide
Radu Ilie Manecuta - Nutritia omului act sacru
Fanica-Voinea Ene - Sa ne tratam singuri
Dr.farm.OVIDIU BOJOR si Dr.biolog Mircea Alexan -- Plantele medicinale de la A la Z
Dr.Viorel t . Mogos - Vitamino-mineralo-Terapia
Auguste Moll-Weiss - Ingrijiti - va rinichii
Eugen Giurgiu - Tratamente naturiste ce pot invinge cancerul
Arcadie Percek - Terapeutica naturista
DaEl Walker - Cartea cristalelor (si)Cristale care vindeca
Elena Nita Ibrian - Fulgii de grau germinat in bucataria fara foc
Katrina Raphaell - Mesajul cristalelor
Dan Seracu - CRISTALOTERAPIA
Andy Reiss - Metodele mele secrete de vindecare rapida
Ileana Serbanescu - Berar --Alimentatia in diabetul zaharat
Daniel Menrath - URINA Medicament pentru viata
Dr.Raza Kapoor - AYURVEDA
Don Hewitt - Atacul psihic
Taisen Deshimaru - Intrebari pentru un maestru de ZEN
Louise Taylor si Betty Bryant - KI Energia vitala
Joanna Rotte si Koji Yamamoto - Autovindecarea ochilor
James Colton si Sheelagh Colton - IRIDOLOGIE
Cornelia GUJA - Aura corpului uman (vol-2)
Cornelia GUJA - Aurele corpurilor (vol-1)
Dan Seracu (1993) - Autocontrol pentru avansati
Dan Seracu (1993) - Initiere in autocontrol
NIRVAANA - Tehnici de meditatie
Dr. Gillian McKeith - Hrana vie pentru sanatate
Jean Carper - Cum sa oprim imbatranirea
Lidia Birsan si Vasile Stratulat - Triumfatoare viata se naste din lumina
UNIVERSUL lui Edgar Cayce

Asa-i bre ?... Asa !...asa!
~
*@ 006 @*
~
definitiv la 08.02.2010.1~9:50 AM
*@ 006 @*
~
Calendar
De acum, CARTEA poate fi si pe siteul Dvs, simplu, copiind unul din codurile de aici si, punandu-l mai apoi in articolele sau in meniul Dvs. De atunci, actualizarea sa, la fiecare 24:00, este doar grija noastra!



acest "Calendar" va ramane. De asemenea, Lista "PRIETENII MEI".
Si un link: zece
~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm