ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

vineri, 27 august 2010

Dumnezeu s-o ODIHNEASCĂ în PACE

Două surori de veghe la o Rămurică frântă
(SDC11673)
~
În TRUP ne naştem, în TRUP ... plecăm.
Prima ADRESĂ. ULTIMA adresă.
De FERICIRE ! DE Întristare !
Intrăm cu un ŢIPĂT. Ieşim cu un OFTAT.

Mihaela ... nu mai este la ADRESĂ. Dumnezeu ne-a lăsat trupul ei, într-al 38-lea an. Pe 15 Februarie 2011, ar fi împlinit 39 de ani.
Toţi ani de dăruire ... CELORLALŢI, dar şi Familiei.

Familia ... PĂRINŢILOR.
Familia primului soţ: din Iubire s-a născut Mirela.
Familia celui de-al doilea soţ: din Iubire s-a născut Elvis.
Familia mea: din Iubire mi-a dăruit pe Ana Maria Ştefania.

A trudit din greu ... să crească Iubirea celorlalţi ... prin DĂRUIRE, prin INTRANSIGENŢĂ.
Hărnicuţă ca o albinuţă ... a ştiut să şi pretindă ... :
- implicarea tuturor la EFORTUL comun,
- respectul reciproc,
- partajarea muncii ... !!! , şi câte altele ! şi câte altele !

Primind în schimb bătaie, sudalme şi ... divorţuri.

Cu ultimul a fost mai greu ... un mototol, adică eu, un mare leneş.
De auzit ... avea probleme, dintr-o eroare "medicală". S-a descurcat, a învăţat, A DĂRUIT ... trei rămurele, separate între ele ... şi-a SUFERIT !
...
O, Doamneee ! ... Doamne, Doamne, Doamne, Doamneee !
...
A FOST mai tare ca Boala ! Durerile au fost cumplite, de nu putea să doarmă, dar ŞI-A DORIT ... să fie soacră, N-A FOST SĂ FIE !

Mult, MULT ... s-a chinuit, DAR ... a biruit ! A ... renunţat la luptă (A promis ... că N-O SĂ MOARĂ !) chemându-i pe toţi ai ei, cei prezenţi ... lângă ea, să-i mângâie ULTIMA OARĂ ! Tot ea i-a mângâiat :
RĂMURELELE EI pe care le-a îmbrăţişat, le-a unit mânuţele, le-a privit cu milă ... apoi mama, fratele, surioara, cumnatul, nepoţii ...
ultimul, pe ultimul, TĂTICUL ei ... l-a strâns de mână, până şi-a dat ULTIMA SUFLARE ... schimbând ADRESA ... către Doamne~Doamne.

Cu Elvis (ce mult l-a iubit şi pe ELVIS !) ... vorbise (ŞTIA ... DEJA ! ... Ştia preabine !) cu trei săptămâni, mai devreme ... pe Internet ! Pe Internet, dar Sufletele LI SE ÎMBRĂŢIŞAU ... cu Jind, cu Disperare !
Cu mine ... a "reuşit" o mică sărbătorire de nume, acordându-mi întristată ... ultimele ei SFATURI DE VIAŢĂ ... aşa le văd ... abia acum, ... atunci ... doar mă certa ... CĂ NU-S ATENT ... la Fetiţă ! Că NU am ştiut ... să FIU ATENT la fetiţă ! Că n-am ştiut ... SĂ FIU ATENT !

Da fetiţa mea ... câtă dreptate ai avut: N-am ştiut să fiu ATENT !

Eu nu am fost prezent, Elvis nu a fost prezent ... la gestul ei de TANDREŢE : ultima mângâiere, numindu-i ... pe fiecare ... pe Nume ! Noi doi ... am lipsit ! Iar eu sunt SIGUR ... că i-au lipsit şi ceilalţi doi ... foşti SOŢI !

A renunţat la luptă PENTRU CĂ ... A BIRUIT !

Deja ne IERTASE pe toţi: ... la ultima întrevedere, am sfătuit-o ... ŞI M-A ASCULTAT !

Am rugat-o să nu mai zică ÎNTRUNA: ... "nu mai pot" ! ... "nu mai pot" ! ... "nu mai pot, Doamne !" Ci, mai bine să zică Doamne ajută ! ... iar ÎN ŞOAPTĂ i-am SPUS SĂ ZICĂ: Fie Doamne după Voia TA !
... şi a zis (în gând ... eu NU AM AUZIT-O ! căci am plecat ... eu NU AM AUZIT-O, căci nu am revenit CUM AM PROMIS ... întârziind LA MÂNGÂIERE !
M-a aşteptat, m-a aşteptat ... EU nu am auzit-o ! NU ea pe mine !
Căci ... M-A ASCULTAT, nu doar în ce i-am zis ... acum, tardiv. Şi nu doar pe mine ...
NE-A ASCULTAT pe toţi: RUGÂNDU-SE din tot trupul ei, din tot Sufletul ei ... să-i dea Dumnezeu Sănătate, să o lase să-şi crească MARI copiii, SĂ ÎI DEA VIAŢĂ ... CĂ E TÂNĂRĂ ! Şi NU tăcea o clipă ! Şi nu tăcea o clipă ! Şi nu tăcea o clipă !

N-am mai auzit, căci am plecat. Puteam reveni ... săptămâna trecută ... pentru încă TREI ZILE !

EU sunt cel care ... NU MI LE-AM ACORDAT MIE, pentru că NU i le-am acordat ei !

Ea ... şi-a depăşit lupta !
Ea ... şi-a biruit NEPUTINŢA !
M-a aşteptat în zadar, dar ŞTIA că voi şti ... şi M-A AŞTEPTAT !
Dar nu am venit ... SĂ MĂ ÎMBRĂŢIŞEZE şi pe mine !

Ne-a spus LA TOŢI ... că ne IUBEŞTE !
Şi ... A PLECAT, plecându-se pe SINE: "Fie Doamne Dumnezeule după Voia TA !" ... sunt SIGUR că L-A SPUS ... fără ca EU ... să îl AUD !

Şi acuma ... SUFERIM ŞI NOI un pic ... în FAŢA "Ultimei Adrese" !
~
Dumnezeu s-o Ierte !
Dumnezeu s-o Odihnească în PACE !
...
Dumnezeu să se îndure şi de NOI, să ne ajute SĂ NE CÂŞTIGĂM ... CLIPELE DE VIAŢĂ !
Căci morţi suntem ... FĂRĂ de Dumnezeu !

Dumnezeu ŞTIE !
Fie-ne Doamne Dumnezeule după Voia TA !
Doamne ajută !
~
Cornelius,

PS: ... am asurzit strigând în gând:
"Mihaelo NU pleca ! Măi fată, măi ! Nu pleca, NU PLECAAA ! Mihaela, Mihaelo ... nu-mi lua Inima cu tine !
Nu mai are Inimă ... CASA mea !
Tu i-ai DAT VIAŢĂ ... casei mele:
"Erai un AUROLAC" ... exagerai CA SĂ ... MĂ PUI LA TREABĂ ! "Te-am scos din mizerie !" ...

Colegii mei, şi ei ... ştiu asta !

Aşa e măi fetiţo ! M-ai scos din mizerie LA PROPRIU !
Te repetai ... ca să mă scoţi ... şi "La figurat".
EU nu am înţeles ... şi te certam ! Şi te-am mai şi lovit ! Cu ce "drept" Doamne ... am lovit-o, cu ce "DREPT" !??

Albinuţa mea ... nepreţuită ! Aşa-i mamă soacră, AI DREPTATE !
Hărnicuţa TA ... nepreţuită ! A plecat "Rămureaua" ... au fost două rămurele !
Nu mamă soacră ! TE ROG SĂ MĂ IERŢI !
Au RĂMAS două Rămurele ! ... Căci TREI RĂMURELE ... ţi-au crescut !
Aşa-i mamă dragă: DOUĂ ţi-au rămas, UNA o s-o cauţi pe drumul spre Cimitir !

"Suferinda mea ! Suferinda mea !"
Câtă Tristeţe ... DA MAMĂ !
Câtă Înduioşare ... DA MAMĂ !
Câtă Suferinţă ... DA MAMĂ !


"Mama mea", "Mama mea" ... "Fetiţele mele, dragile mele" ... "Frăţiorul meu ! Surioara mea !" ... "Nepoţeii mei, Copilaşii mei, Cumnăţelul meu !" ... Of ! ... Tăticuţul meu !

"Rămureaua mea, NU mai e a mea" !

Tăticuţul meu ... plec ... la TATĂL meu
~,
"Lăsaţi copiii să vină la mine !"
"Eu sunt Calea, Adevărul, Viaţa !"
"Adevărul ... vă va elibera !"
"Fie Doamne Dumnezeule după Voia TA !"
~,
Voia Ta, Doamne

http://www.youtube.com/watch?v=9NPdD9VPIGU&feature=related
~,

Iartă-mă Dumnezeul meu, Corul maicilor de la mânăstirea Suceviţa

http://www.youtube.com/watch?v=XaCN1_PMhNQ&feature=related
~
IARTĂ-MĂ

Iartă-mă, Iartă-mă, Iartă-mă, Iartă-mă, Dumnezeul meu !
Pentru gândul nesfinţit,
Pentru patima-mi priviri,
Pentru vorba fără har,
Doamne iartă-mă tu iar,
Pentru gândul nesfinţit,
Pentru patima-mi priviri,
Pentru vorba fără har,
Doamne iartă-mă tu iar,
Iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, Dumnezeul meu !
2
Pentru timpul meu trecut,
Fără rodul ce l-ai vrut,
Fără dragostea cu har,
Doamne iartă-mă tu iar,
Pentru timpul meu trecut,
Fără rodul ce l-ai vrut,
Fără dragostea cu har,
Doamne iartă-mă tu iar,
Iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, Dumnezeul meu !
3
Pentru felul meu firesc ,
Printre oameni când păşesc,
Pentru traiul în zadar,
Doamne iartă-mă tu iar,
Pentru felul meu firesc ,
Printre oameni când păşesc,
Pentru traiul în zadar,
Doamne iartă-mă tu iar,
Iarat-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, Dumnezeul meu !
4
Pentru nevegherea mea,
De-a rămâne-în voia ta,
Pentru tot ce-a fost murdar,
Doamne iartă-mă tu iar,
Pentru nevegherea mea,
De-a rămâne-în voia ta,
Pentru tot ce-a fost murdar,
Doamne iartă-mă tu iar,
Iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, Dumnezeul meu !
5
Dar iertarea ce mi-o dai,
imi păstrează al tău sfânt rai,
Şi mă poartă iar şi iar,
Doamne-n veşnicul hotar,
Dar iertarea ce mi-o dai,
imi păstrează al tău sfânt rai,
Şi mă poartă iar şi iar,
Doamne-n veşnicul hotar,
Iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, Dumnezeul meu !
~
Pe Tine Te lăudăm

http://www.youtube.com/watch?v=bmzoeZmhpVA&feature=related
~
Pe Tine Doamne Te slăvesc
Tot ce-i ceresc şi pământesc
Pe Tine Te lăudăm

Văzduhul tot cu nori şi vânt
Ţie-ţi slujesc ca unui Sfânt
Pe Tine Te lăudăm

Pământu-ntreg cât e de greu
Se învârte tot de dragul Tău
Pe Tine Te lăudăm

Şi întregă natura Ta
Îţi nalţă pururi Osana
Pe Tine Te lăudăm

Şi tot ce mişcă Ţie-ţi spun
Că Eşti Puternic şi Eşti Bun
Noi pe Tine Te lăudăm

Împărăteşti şi dai vieţi
Sărmanei făpturi pământeşti
Pe Tine Te lăudăm

Cel ce din tină la început
Ai făcut om precum ai vrut
Pe Tine Te lăudăm

Şi l-ai pus în grădina Ta
Să fie stăpân peste ea
Pe Tine Te lăudăm

Dar El voindu-se Împărat
A căzut grabnic în păcat
Pe Tine Te lăudăm

Şi l-ai trimis din faţa Ta
Să-şi plângă fapta lui cea rea
Pe Tine Te lăudăm

Dar în lume Domnul se ivi
Şi mântuire a dus lui
Pe Tine Te lăudăm

Căci din Fecioară trup ai luat
Şi viaţă nouă Tu ne-ai dat
Pe Tine Te lăudăm

Cela ce pe fiul desfrânat
În ţară iarăşi l-ai chemat
Pe Tine Te lăudăm

Şi orbului întunecat
lumina în ochi i-ai picurat
Pe Tine Te lăudăm

Iar în Betania alergând
L-ai scos pe Lazăr din mormânt
Pe Tine Te lăudăm

La Ucenici în foişor
Ce hrană sfântă le-ai dat lor
Pe Tine Te lăudăm

Şi din mormânt i-ai ridicat
Golind tot neamul de păcat
Noi pe Tine Te lăudăm

Iar Duhul Tău Ceresc ne dă avânt
Ne dă nădejde, ne dă şi cânt
Noi pe Tine Te lăudăm

Pe Tine Doamne te chemăm
Când ne rugăm şi ne-nchinam
Pe Tine Te lăudăm

Când sufletul ne e încărcat
Şi de dureri şi de păcat
Pe Tine Te lăudăm

Ajută-ne, ne mângâie
Şi din necaz ne mântuie
Pe Tine Te lăudăm

Cela ce ai bogate mili
Ai grijă şi de cei umili
Pe Tine Te lăudăm

Ai milă de făptura ta
Pradă pierzării n-o lăsa
Noi pe Tine Te lăudăm

Umbreşte-ne cu Harul Tău
Să nu ne biruie cel rău
Noi pe Tine Te lăudăm
~
207*CATEGORIE = cuget de Slavă, Caietul cu Frunze
~,

4 comentarii:

  1. Dumnezeu s-o ierte şi s-o odihnească!

    RăspundețiȘtergere
  2. :( :( :(.....
    Imi pare rau pentru pierderea familiei dvs...stiu cat doare sa pierzi pe cineva drag....stiu ca saracia cuvintelor mele nu pot sa imblanzeasca atata durere....dar primiti va rog, sincerele condoleante ale familiei mele...cu stima, Elena

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ZIUA !
    ~
    Vă mulţumesc din inimă !
    Îmi cer iertare pentru întârziere !

    MOARTEA este firească, este necesară, este un "dialog" intim permanent al "naturii" cu CREATORUL său, este un punct de MAXIM Existenţial, este un LOC de unde "cei rămăşi" pleacă profund schimbaţi ... pe "mai departe" !

    Fiecare participant purtându-şi POVARA particularităţilor sale !
    ~
    Vă mulţumesc din Suflet pentru că îmi sunteţi "aproape" în această perioadă dificilă pe care ... o trec !
    Sunt sigur că acest "ultim" post, a fost vizitat şi de alte persoane. Le mulţumesc şi lor, chiar dacă nu au "comentat" !
    "Viaţa" continuă ... şi fără NOI ... cei "vechi, sau noi"; deocamdată însă, blogurile "mele" (cum deja s-a observat !), vor avea o mică sincopă existenţială; din MOTIVE "obiective" ... NU pot să fac, deocamdată, decât ... "comentarii".
    ...
    ~
    ...
    O SINGURĂ CLIPĂ ! ...
    ... doar atât de-ar fi ... şi FACI PARTE DIN EXISTENŢA ACELUIA ... cu care ai împărţit-o !
    ~
    Eu ... am "împărţit" MAI MULT de 10 ANI alături de Mihaela !
    Iar prin Mihaela ... alături de RUDELE ... "primite" odată cu ea !
    ~
    ...
    ~
    din păcate însă, unii aleg ... "să se înece precum ţiganii la mal !"
    ~
    Dumnezeu ŞTIE !
    ~
    Cornelius,

    PS: Vă Iubesc !
    ~,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm